...främst om Bono och Robbie!

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Bono och hans team - 14 oktober 2010 22:18

Igår var jag och min kurskamrat Petra (med hundarna Robbie och Dolly såklart) och gjorde det omtalade provet, och det gick bra för oss båda! Robbie och jag blev helt klart godkända men saknade några futtiga poäng för att bli rekommenderade till en tävlingskurs. Det som inte riktigt gick som vi hade räknat med var att Robbie inte ville sitta kvar som han skulle. Det var dock inte störningen i momentet som var något problem, utan det var nog snarare att jag gick bort mycket längre ifrån honom än vi har tränat = för lite träning på detta moment. Det är lite tråkigt, men jag hade inte förväntat mig så mycket mer (snarare mindre) då han är så ung och har fullt upp med att vara en hopplös liten ulltuss just nu!


Jag är väldigt nöjd, för det allra viktigaste är att vi har kul!

Presentation


Bells Joy's Bono och
Dragviken's Robbie Williams

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Sussas Vovvar

Arkiv

Kategorier

Fotoutmaningar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards