...främst om Bono och Robbie!

Alla inlägg under december 2010

Av Bono och hans team - 27 december 2010 18:05

Vi har skaffat oss en ny blogg som vi skriver lite mer i, se gärna den också...

TeamBoRo.blogspot.com

Av Bono och hans team - 24 december 2010 12:24

Idag på morgonen fick matte finfina julklappar med rim, kan ni gissa vad som låg i respektive paket?


Från Robban:

För vissa kan detta vara en plåga,

men sätt dig  och njut i ljuset av en låga.

Jag kanske inte är en poet,

men kan du ana vad som döljer sig i detta paket?


GOD JUL MATTE FRÅN BONO

När du fryser

så du ryser

kan det kännas som att du är hemma och myser.


GOD JUL MATTE FRÅN RABBISEN

Matte, du med denna stråla

så att du slipper åla

Nu kan du gå en lång runda

med alla dina hunda.



Jag blev helt underbart glad av alla fina klappar, men jag kan inte låta bli och undra om katterna tycker att jag inte har varit tillräckligt snäll i år....

Av Bono och hans team - 1 december 2010 21:30

Igår gick vi en promenad i härligt vinterväder och jag låter bilderna tala för sig själva.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards